Tag cloud

Generalforsamling 2020

af Mette Wraa Nielsen 1. oktober 2020 07:10
Kære medlemmer

Så er det snart tid til årets generalforsamling. Dette års generalforsamling er lidt anderledes end de øvrige år. Vi befinder os midt i en Corona-tid. Samtidig bliver det også sidste generalforsamling i vores gamle lokaler. Det er på mange måder lidt vemodigt, men foran os venter et nyt hus med langt bedre fysiske forhold end vi har været vant til.

Det med småt
Indkommende forslag til generalforsamlingen skal sendes til bestyrelsen senest 14. dage inden generalforsamlingen. Brug evt. vores mailboks, som du finder under kontakt på hjemmesiden.

Der er valg til både bestyrelse og udvalg, så overvej med dig selv om du kunne tænke dig at spille en mere aktiv rolle i Kvak og være med til at sætte retning på hvor vi skal hen.

Hvis du har spørgsmål til en af de valgbare poster eller udvalg, så kontakt gerne mig eller formanden for det udvalg du har interesse i, så du kan få klarhed over om det er noget for dig.

Hvis du ikke kan deltage på generalforsamlingen, men gerne vil gøre din stemme gældende, har du mulighed for at aflevere en skriftlig fuldmagt til f.eks. mig eller en anden deltager, hvor du også skriver hvordan du ønsker din stemme anvendt. Fuldmagten skal fremvises til generalforsamlingen.

Husk tilmelding til generalforsamlingen - både i forhold at vi skal sikre pladsen pga. Corona samt til bestilling af mad til generalforsamlingen, da vi bestiller maden på forhånd.

Tags:

Kategorier: Nyhed